Chystáte se prodávat nemovitost, která je prázdná nebo před rekonstrukcí a přemýšlíte, jak ji prodat za co nejvíce? Pak 3D vizualizace může být ten správný nástroj pro vás. 3D vizualizace, vedle homestagingu, představuje další nástroj, jak zvýšit atraktivitu nemovitosti při prodeji, přilákat větší počet zájemců a prodat tak rychleji a za co nejvíce.

  • Before-
    After-
    Před Po
  • Before-
    After-
    Před Po
  • Before-
    After-
    Před Po
  • Before-
    After-
    Před Po

Kdy se 3D vizualizace vyplatí?

  • Pokud je nemovitosti prázdná nebo před rekonstrukcí
  • Pokud je nemovitost ve výstavbě
  • Pokud chcete dosáhnout vyšší prodejní ceny
  • Pokud se vám nemovitosti nedaří již delší dobu prodat

Jak vám 3D vizualizace pomůže?

Přiláká větší počet zájemců na prohlídku
Cílem 3D vizualizace je buď zájemcům ukázat využitelnost prostoru nebo zvýšit atraktivitu nabízené nemovitosti. V obou případech vám 3D vizualizace pomůže zvýšit ohlas z inzerce, přilákat větší počet zájemců na prohlídku, vytvořit tak konkurenční prostředí mezi kupujícími a prodat za co nejvíce.
Usnadní kupní rozhodování
Vizualizace pomáhá i při samotné prohlídce. Zájemci mohou porovnat realitu s prezentovanou vizualizací na obrázcích. Získají tak lepší představu o nabízené nemovitosti, jejím potenciálu, což jím usnadní rozhodování o koupi. Vy tak můžete prodat rychleji a za vyšší cenu.